Nexus ERP

Nexus ERP este simplu, productiv, integrat și învățat să răspundă DA la toate provocările care i se aduc și la un preţ accesibil pentru orice firmă.

Cu o experienţă de peste 15 ani şi cu produse software robuste şi experimentate Nexus ERP se adresează afacerilor din orice domeniu de activitate şi de orice dimensiune. Utilizăm în dezvoltarea Nexus ERP cele mai moderne şi performante tehnologii şi soluţii IT existente pe plan mondial.

Nexus Media, împreună cu distribuitorii săi experimentaţi, bazându-se pe cunoştinţele caştigate în mii de implemantări din cele mai diverse domenii de activitate şi în multiple cerinţe particulare, oferă la nivel naţional distribuţie şi suport pentru Nexus ERP şi toate soluţiile integrate.

Pe lângă produsele software cu adresabilitate generală, de tipul: ERP, CRM, HR, Salarii, Parc Auto, eCommerce, am dezvoltat şi soluţii software integrate şi specializate pe domenii de activitate, cum ar fi: Magazin, SuperMarket, Service Auto, Staţie Carburanţi, Restaurant, FastFood, Hotel, BeautyCenter şi multe altele.

Software pentru afaceri

Nexus ERP acoperă un spectru larg de funcții special concepute pentru a contribui la evoluția afacerii tale.

Îți propunem controlul unitar și centralizat al instrumentelor informatice ale afacerii pe care o conduci.

Controlezi atât sistemul financiar-contabil, distribuirea resurselor firmei, vânzările B2B și retail, cât și comenzile și vânzările online venite de pe site-ul firmei.

Licente si module Nexus ERP

Organizează datele într-o platformă unică

Soluțiile noastre, Nexus (ERP + HR + CRM + Retail…etc), permit integrarea tuturor informațiilor în cadrul unei singure baze de date – găzduită pe un server local sau în Cloud.

Funcții avansate de organizare şi gestionare a punctelor de lucru aflate la distanță, inclusiv replicarea automată a datelor între servere.

Licente si module Nexus ERP

Crește eficiența angajaților

Nexus ERP facilitează comunicarea și schimbul de date. Deține un nucleu puternic și configurabil destinat notificărilor, avertizărilor, aprobărilor și asignaților de activități.

Membrii echipei tale pot introduce sau accesa date, documente și rapoarte în baza unui avansat și flexibil sistem de drepturi.

Fiecare utilizator își poate defini simplu propria interfață de lucru și propriile rapoarte, pentru a interacționa, după nevoi, cât mai simplu sau cât mai complex cu Nexus ERP.

Licente si module Nexus ERP

Modern și inteligent

Nexus ERP are un timp de implementare redus, este intuitiv, fiind ușor de învățat și utilizat. Funcțiile avansate de adăugare și căutare a informațiilor îmbunătățind considerabil timpul alocat acestor operațiuni:

  • Număr nelimitat de societăți, filiale și puncte de lucru;
  • Schimb de informații facil între departamente;
  • Scalabilitate și control asupra datelor;
  • Productivitate crescută;

Licente si module Nexus ERP

Ușor de personalizat

Nexus ERP îţi permite configurare facilă a modului de afișare a informațiilor, atât în cadrul modulelor, a editării de noi înregistrări cât și în cadrul rapoartelor:

  • Afișarea câmpurilor de interes;
  • Setarea obligativității câmpurilor la adăugarea de noi înregistrări;
  • Modificare ordine și dimensiune câmpuri;
  • Setare câmpuri preluate la adăugare prin copiere;

Licente si module Nexus ERP

Comunicativ și integrabil

Nexus ERP comunică automat cu utilizatorii, cu diverse aplicații externe, cu partenerii firmei tale.

  • Colaborare între punctele de lucru cu flexibilitatea replicării datelor între servere;
  • Importul și exportul de date și rapoarte configurabile din și în diverse formate și aplicații;
  • Integrarea automată pentru diverse interfețe de e-Commerce;
  • Integrat cu o suită de aplicaţii web pentru a creşte mobilitatea şi funcţionalitatea soluţiilor: Rapoarte Online, Analiză Grafică Online, HR Online, Team Management Online, etc.

Licente si module Nexus ERP

Securitatea şi siguranţa datelor

  • Server de baze de date Microsoft SQL Server 2014, leader între sistemele de baze de date operaționale, considerat unul dintre cele mai sigure de pe piață.
  • Acces securizat în sistem, pe bază de utilizator și parolă. Cu un sistem avansat de gestionare a drepturilor utilizatorilor.
  • Backup manual sau automat al bazelor de date, cu posibilitatea stocării acestora într-o locație (sau mai multe) aflată la distanță.
  • Înregistrarea unui log detaliat al acțiunilor utilizatorilor.
  • Atenţionarea automată a persoanelor responsabile, prin email/sms, la apariţia unor evenimente.
  • Posibilitatea definirii unui sistem de aprobări ierarhice pentru controlul accesului utilizatorilor la datele sensibile.

Nexus ERP ® este folosit cu succes de organizatii care au ca profil de activitate: Servicii, Productie, HoReCa, Turism, Comert, Distributie, Constructii, Instalatii, Primarii, Scoli si nu in ultimul rand este folosit de firme si persoane care ofera la randul lor servicii complexe si complete de contabilitate si audit.

Tipuri şi activităţi acoperite

  • Soluțiile noastre se adresează cerințelor de informatizare ale organizațiilor mici, mijlocii și mari, din majoritatea domeniilor de activitate.
  • Societăți Comerciale: Comerț,Distribuție, Producție, Servicii, Servicii Contabile, Service, Construcții, Retail, Restaurant, Hotel, Transport-Expediții, Pază și Protecție …etc.
  • Societăți Bugetare: Primării, Învățământ, Tribunale, Direcții de Asistență Socială, Direcții Antifraudă ANAF, Cămine de Bătrâni …etc
  • Alte tipuri: Instituţii Financiare Nebancare, Societăţi Non-profit, PFA, II …etc

Licente si module Nexus ERP