Solutii

Avantajele implementarii unei solutii retail

logistica

  • Calculează automat, pe baza stocului, vânzărilor și a sortimentației optime, cantitatea care trebuie aprovizionată în fiecare magazin, pentru fiecare articol în parte, pentru un control și o previzionare eficientă a stocurilor.
  • Generează automat comenzi de transfer și aprovizionare pe bază de stoc optim.
  • Pe baza comenzilor, se generează automat recepții și avize de transfer la magazine.
  • Pe baza avizului de transfer se face la destinație confirmarea de primire transfer, cu urmărirea diferențelor de marfă.
  • Personalul responsabil cu aprovizionarea magazinelor are instrumentul ideal, care propune automat ce trebuie făcut.
  • Oferă o imagine completă a traseului articolelor lipsa la transfer: utilizatorul care a operat avizul, modul de transport, numele șoferului, utilizatorul care a confirmat primirea, data și ora livrării, data și ora recepției.
  • Așadar, sunt puse la dispoziție toate informațiile necesare pentru a putea identifica exact UNDE și CÂND a avut loc pierderea articolelor și CINE este responsabil.

 

Automatizarea aprovizionării punctelor de lucru și a magazinelor

Procesul de automatizare are următoarele etape:

  • În magazin se operează online “Comanda POS”, care poate fi generată automat pe baza vânzărilor, sau introdusă poziție cu poziție de gestionarul din P.L.
  • La sediul central se operează automatizat transferul pe baza comenzii POS.
  • Afișează lista cu stocurile în transport, avizate, dar nerecepționate.
  • Recepție Aviz Transfer în P.L. – generează automat recepția pe bază de aviz în P.L. Gestionarul alege comanda POS, putand să modifice cantitatea primită.
  • Validarea documentului – semnătură electronică de recepție.

 

Funcționalități

  • Automatizarea transferurilor de marfă către magazine.
  • Planificarea vanzarilor pentru fiecare magazin în parte.
  • Cataloage de preț diferite pentru fiecare magazin.
  • La modificarea prețurilor de catalog, se generează automat proces verbal de modificare preț.
  • Vânzarea în magazin se face prin scanarea codului de bare; se pot genera etichete cu cod de bare.
  • La vânzarea pe calculator, se listează automat conținutul bonului pe casa de marcat fiscală și/sau a facturii pe formularul tipizat, pe imprimantă.
  • Sistemul poate reține cod card client fidel (cu acordare de reducere) și numele vânzătorului de pe raion.

Logistică Rețea de Magazine

  • stabilește stocul minim pe tipuri de magazine
  • generează automat comenzi de transfer și de aprovizionare
  • urmărește marfa pierdută în tranzit până la identificarea cauzeiși a persoanei responsabile
  • reduce costurile operaționale
  • facilitează creșterea vânzărilor
  • economisește timp