Pe lângă servicile de implementare ale unui sistem, o deosebită importanță o au și serviciile post implementare, service și mentenanță.

HELP DESK presupune din partea Sintezis existența unui serviciu de asistență telefonică în interval orar de la 08.00 – 23.00, de Luni până Duminică, asistență telefonică care implică :

  • Asistență exploatare soluții software
  • Asistență exploatare echipamente și periferice

Serviciul va analiza nivelul de incident și se va rezolva telefonic sau remote, care include

  • Verificarea periodică a stării de lucru a sistemului
  • Configurarea și parametrizarea sistemului , la cerere
  • Corecție de fișiere/baza de date
  • Recuperarea datelor ( în cazul existenței acestei posibilități )

În plus, se va îndruma utilizatorul pentru repunerea în funcțiune a echipamentelor și a soluțiilor de retail, respectiv se va ordona deplasarea unui tehnician SB, dacă analiza incidentului o cere.

Pachetul de servicii oferit de firma noastră mai cuprinde :

  • Mentenanță fiscală
  • Mentenanță fiscală on-site cu schimb de echipamente
  • Mentenanță on-site pentru echipamente non fiscale și periferice
  • Service periodic pentru echipamente fiscale și non fiscale

MENTENANȚĂ FISCALĂ – Este activitatea de reparație a echipamentelor fiscale, obligații strict cerute de lege ( OGU 28 / Norme Metodologice ). Remediază disfuncționaliățtile fiscale înțelegându-se repunerea în funcțiune a echipamentului hardware, aflat sub incidența Legii Fiscale.

Numărul de telefon HELPDESK SINTEZIS care se poate apela: 0728 / 110 340