Pe lângă serviciile de implementare ale unui sistem, o deosebită importanță o au și serviciile post implementare, de service și mentenanță.

HELPDESK presupune din partea Sintezis existența unui serviciu de asistență telefonică, in baza unui contract de mentenanta si suport, conform planului tarifar ales de client, în intervalul orar de la 08.00 – 22.00, de Luni până Duminică, asistență telefonică care implică:

  • Asistență exploatare soluții software
  • Asistență exploatare echipamente și periferice

Serviciul va analiza nivelul de incident și se va rezolva telefonic sau remote, ceea ce include:

  • Verificarea periodică a stării de lucru a sistemului
  • Configurarea și parametrizarea sistemului, la cerere
  • Corecție de fișiere/baza de date

În plus, se va îndruma utilizatorul pentru repunerea în funcțiune a echipamentelor și a soluțiilor de retail, respectiv se va solicita deplasarea unui tehnician, dacă analiza incidentului o cere.

Contact HELPDESK pentru SOLUŢII SOFTWARE telefon: 0728 110 340 sau e-mail: helpdesk@sintezis.ro


HELPDESK CASE DE MARCAT (ECR) presupune asistență telefonică, in baza unui contract de mentenanta si suport, conform planului tarifar ales de client, în interval orar de la 08.00 – 20.00, de Luni până Duminică.

ASISTENŢĂ TELEFONICĂ pentru CASELE DE MARCAT –  telefon: 0728 110 332 sau e-mail: ecr@sintezis.ro

 


MENTENANȚĂ FISCALĂ – Este activitatea de reparație a echipamentelor fiscale, obligații strict cerute de lege. Remediază disfuncționalitățile fiscale înțelegându-se repunerea în funcțiune a echipamentului hardware, aflat sub incidența Legii Fiscale.

Pachetul de servicii oferit de firma noastră mai cuprinde:

  • Mentenanță fiscală
  • Mentenanță on-site pentru echipamente non fiscale și periferice
  • Service periodic pentru echipamente fiscale și non fiscale