Seminarul “Impactul noilor case de marcat asupra societatilor comerciale”

Data: 21 Februarie 2018 | Ora: 10:00 | Locatia: Trade Center, Oradea


 

Dorim sa va invitam pe aceasta cale la Seminarul “Impactul noilor case de marcat asupra societatilor comerciale“, ce va avea loc in data de 21 Februarie 2018 la Oradea, Trade Center, organizat de Asociatia Firmelor Bihorene in parteneriat cu SINTEZIS BIROTICA.

In seminarul „Impactul noilor case de marcat asupra societatilor comerciale” ne propunem sa discutam si sa explicam modificarile legislative cu privire la echipamentele si solutiile fiscale, modificarile de structura ale acestora, cat si rolul noilor case de marcat cu jurnal electronic, pe care firmele sunt obligate să le utilizeze din vara anului 2018.

Seminarul se bazeaza pe prezentari dinamice, discutii si lamuriri prin intermediul carora se vor intelege mai usor care sunt urmatorii pasi pe care ii veti urma in utilizarea noilor case de marcat cu jurnal electronic.

De ce sa participati la acest seminar? 

  • Pentru ca veti afla informatiile corecte si actuale din partea entitatilor acreditate si specializate in acest domeniu
  • Pentru ca veti invata cum sa gestionati perioada urmatoare in vederea cresterii afacerii si amortizarii investitiei, dar si intretinerea si importanta serviciilor post vanzare
  • Pentru ca veti afla idei si solutii pentru a construi, solidifica si finanta afacerea dumneavoastra

Cum va puteti inscrie?
Participarea este GRATUITA. Locurile sunt limitate. Inscrierea se realizeaza prin completarea formularului de inscriere de AICI  sau la numere de telefon: 0359 401 435 sau 0728 110 341.

 

Agenda (10.00 – 14.00)

Moderatorul evenimentului: Ec. Liviu Sav – consultant financiar

Deschiderea seminarului

10.15 – 10.30   Dl. Dan Octavian – presedinte AFB

10.30 – 11.00   Dna. Magdalena Berce – şeful Biroului Asistenţă Contribuabili din cadrul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Bihor

  • noile acte normative fiscale

11.00 – 11.30   membru ADAMEF (Asociaţia Distribuitorilor de Aparate de Marcat Electronice Fiscale)

  • modificarile de structura ale noilor case de marcat
  • registrul UNIC de evidenta al caselor de marcat
  • conectarea la serverele ANAF

11.30     – 12.00   BRD – Groupe Société Générale

  • modalitati de finantare IMM-uri
  • prezentarea ofertelor de finantare pentru IMM-uri

12.00 – 13.30  Sintezis Birotica – membru ADAMEF

  • prezentarea noilor echipamente si solutii fiscale
  • serviciile post vanzare si tehnicienii autorizati
  • produsele din portofoliu

13:30 –  14.00 Sesiunea de intrebari si raspunsuri in cadrul bufetului de socializare