De ce trebuie să închei un contract service pentru casa de marcat

De multă vreme nu mai reprezintă un secret pentru nimeni faptul că o orice afacere are neapărată nevoie de o casă de marcat. Ea te ajută să emiți bonuri fiscale, să ții evidența tuturor încasărilor și cheltuielilor și, practic, să te afli în permanență


De multă vreme nu mai reprezintă un secret pentru nimeni faptul că orice afacere are neapărată nevoie de o casă de marcat. Ea te ajută să emiți bonuri fiscale, să ții evidența tuturor încasărilor și cheltuielilor și, practic, să te afli în permanență de partea bună a legii.

Ar fi relativ simplu și banal dacă întregul proces s-ar limita la prezența unei case de marcat, fie ea portabilă sau fixă. Bineînțeles că nu e vorba numai de atât, pentru că acest aparat, asemenea tuturor dispozitivelor tehnice, este supus degradării în timp și, în final, încetării funcționării.

De aceea, service-ul pentru casa de marcat este imperios necesar. În caz contrar, este posibil să nu mai meargă bine tocmai când ți-e lumea mai dragă și să ai de suferit din această cauză.

Casele de marcat, indiferent de preț, au în general 1 an garanție, care include și un contract de service pentru casa de marcat în această perioadă. Excepție de la această regulă fac casele de marcat Custom Jsmart și Big Plus de la noi din catalog, fiindcă au 2 ani garanție.

Este contractul service pentru casa de marcat obligatoriu prin lege?

Răspunsul rapid și direct este: DA. Legea nu îți spune cu subiect și predicat acest lucru, însă te condiționează și amendează în cazul în care se întâmplă vreodată ca aparatul de marcat să nu funcționeze în parametrii normali.

Hotărârea de Guvern 479/2003 completată cu cea 804/2017 vorbește clar și răspicat despre aceste reglementări. Alineatele 8 și 9 din articolul 102 al acestor documente susțin următoarele:

“(8) Distribuitorii autorizați sau unitățile acreditate din rețeaua acestora au obligația să anexeze la cartea de intervenții o copie a contractului de service pentru aparatul în cauză, pentru perioada de garanție sau pentru perioada de postgaranție, după caz.

(9) În situația în care la punctul de lucru al utilizatorului funcționează aparate de marcat electronice fiscale de același tip, iar service-ul este asigurat de același distribuitor sau unitate acreditată a acestuia, contractul de service prevăzut la alin. (8) se anexează la o singură carte de intervenții.”

Cu toate acestea, noi nu ne oprim aici, ci îți dăm, pe scurt, motivele esențiale pentru care să te asiguri că nu îți lipsește acest contract, pe care îl poți încheia chiar cu echipa Sintezis. Vrem să îți demonstrăm că, deși pare ceva făcut mai mult de nevoie decât de voie, are propriile avantaje de care poți beneficia.

6 motive pentru care îți recomandăm un contract service pentru casa de marcat

1. Nu riști amenzi

Așa cum ai citit mai devreme, ANAF nu se joacă. Amenda pe care o riscă cei care nu respectă legea se situează între 4.000 și 6.000 de lei. Prin urmare, putem spune cu certitudine că suma nu este deloc una de neglijat.

2. Ajutorul specializat este la îndemână

Oricând întâmpini dificultăți, poate fi vorba până și de anumite funcționalități ale casei de marcat pe care nu le știi valorifica la maxim, tehnicienii autorizați sunt la dispoziția ta. Ajutorul nostru vine prin implementarea unui Call center la care poți apela oricând.

3. Ai asistență asigurată în extragerea și trimiterea fișierelor XML către ANAF

Acest procedeu poate fi considerat deosebit de complicat, în special dacă ești la început de drum cu afacerea. Experiența își spune cuvântul, normal, iar, cu ajutor în primă fază, vei învăța și mai târziu te vei descurca de minune.

4. Lași treaba în seama profesioniștilor

Fiecare are domeniul său de expertiză, nu-i așa? E imposibil să fii bun la toate. Odată ce acumulezi tot mai multe informații tehnice, e posibil să se creeze un adevărat haos în mintea ta și să nu mai dai randamentul obișnuit în laturile care contează pentru tine. La Sintezis avem tehnicieni bine pregătiți, cu mulți ani la activ în service-ul caselor de marcat. Lasă profesioniștii să își facă treaba!

5. Problemele apărute sunt rezolvate imediat

Ce te faci dacă se întâmplă ceva neprevăzut și nu ai un profesionist alături? Te apuci să cauți unul… lucru ce poate dura destul de mult și să îți țină afacerea pe loc în tot acel timp. Un contract de service garantează că problema ta va fi soluționată cât mai curând, după ce doar ai sesizat-o.

6. Economisești bani

Un contract de service pentru casa de marcat este mult mai ieftin decât amenda. Sumele nu se compară. Îl poți considera o mică investiție în prosperitatea afacerii tale pe termen mediu și lung.

Analizează oferta noastră în materie de case de marcat de aici, unele modele sunt mai ieftine și altele puțin mai scumpe, dar tu ia în calcul mai ales caracteristicile pe care ți le dorești de la ea. Avem inclusiv și role pentru casa de marcat, precum și sertare de bani.

Putem discuta despre toate detaliile (chiar și prețul) corespunzătoare unui contract de service pentru casa de marcat, fie că ai achiziționat una Custom, Datecs, Daisy etc. Ne găsești la telefon +40 359 401 434 sau la adresa de email suport@sintezis.ro.