S-ticket sistem eliberare numere de ordine - Sintezis

S-ticket sistem eliberare numere de ordine

Echipa Sintezis vine în sprijinul centrelor medicale, spitalelor, instituții publice, diverse cabinete ce se confruntă cu un număr mare de solicitări, aducând o soluție complexă și inovativă de fluidizare a cozilor. S-Ticket este un sistem de eliberare de numere de ordine extrem de avantajos, produs în România.

Intro S-Ticket

Pandemia COVID a reprezentat un motiv serios de adaptare pentru toate mediile de activitate. Distanțarea socială, dezinfecția constantă a tuturor suprafețelor cu care luăm contact într-o zi obișnuită și purtarea măștii în spațiile închise au devenit parte din noul nostru normal, care nu se anunță să plece prea curând.

De aceea, toată lumea este într-o continuă căutare de soluții durabile, care nu doar să rezolve problemele presante de moment, ci să constituie piloni de bază pentru construirea viitorului.

Echipa Sintezis se implică activ în procesul de implementare al schimbărilor și vine, așadar, în sprijinul diverselor instituții, inclusiv centrelor medicale și spitalelor ce se confruntă în această perioadă cu un număr mare de pacienți, aducând o soluție complexă și inovativă de fluidizare a cozilor. Este unul dintre cele mai accesibile sisteme de eliberare de numere de ordine, este numit – S-Ticket și e produs 100% în România.

Descrierea Sistemului

Este o aplicație dedicată pentru păstrarea ordinii și urmărirea timpului în diferite zone de așteptare.

Practic, oamenii nu mai trebuie să se înghesuie la cozi interminabile și să respire unul în ceafa celuilalt pe toată durata așteptării rândului la ghișeu sau cabinet, obținând un număr de ordine pe care îl vor vedea afișat pe panou atunci când e momentul să se prezinte.

Sistemul are o interfață simplă, conține butoane alocate ghișeelor din locație. După ce clientul apasă butonul corespondent ghișeului dorit, îi este semnalat ghișeul ales și numărul primit și se tipărește un tichet ce poate conține datele de identificare ale beneficiarului, denumirea ghișeului, numărul de ordine, data etc. sau timpul mediu de așteptare (TMA). Întreaga operațiune se desfășoară rapid, numărul de ordine se eliberează în mai puțin de 10 secunde.

Aplicația suportă modificări în funcție de necesitățile și specificul clientului, fiind complet customizabilă: se pot adăuga ghișee, redenumi, reordona și regrupa ghișee, adăuga sau șterge informații de pe tichet, modifica font-uri, culori, aranjare în pagină etc.

Cum este funcțional?

Atât pacienții, cât și personalul administrativ nu vor întâmpina nicio dificultate la utilizarea aplicației.

Aceasta se configurează rapid și nuare nevoie de instruire pentru folosință. În plus, fiind dezvoltat de Sintezis Birotica SRL, S-Ticket poate fi personalizat în funcție de nevoi.

Avantajele S-Ticket

  • Fără cozi lungi și posibile îmbolnăviri
    S-Ticket este dispozitivul ce emite numere de ordine, astfel încât oamenii să nu mai formeze cozi interminabile și să riște îmbolnăvirea stând unii prea aproape de ceilalți. În acest fel, fiecare persoană are un bilet cu locul său în rând, iar atunci când este timpul să se prezinte la ghișeu sau cabinet va fi anunțată prin intermediul unui dispozitiv de afișaj.
  • Centralizare eficientă
    Indiferent câte filiale ar avea business-ul, întreaga activitate desfășurată de S-Ticket este centralizată într-un singur loc. Se economisește astfel timp cu gestionarea sistemului, dar se și pot rezolva imediat potențialele erori. Bineînțeles, ai oricând acces la absolut toate statisticile, cu doar câteva click-uri.
  • Este ușor de implementat, folosit și întreținut
    Atât clienții/pacienții, cât și personalul administrativ nu vor întâmpina nicio dificultate la utilizarea aplicației. Aceasta se configurează rapid și nu are nevoie de instruire pentru folosință. În plus, fiind dezvoltat de Sintezis Birotica SRL, S-Ticket poate fi personalizat în funcție de nevoi.

Unde îl putem implementa?

S-Ticket este un sistem de numere de ordine fiabil și ușor adaptabil, ideal pentru nevoile afacerii tale sau a instituției pe care o reprezinți. Astfel, el este potrivit pentru instalare în domenii medicale, cum ar fi spitale, clinici, laboratoare, cabinete din diverse domenii, primării și alte instituții publice.

  • Procedura emiterii biletelor este una simplă
  • Se pot prioritiza anumite categorii de pacienți
  • Sincronizare perfectă între pacienții care au programare și cei care sunt neașteptați
  • Dispar cozile lungi de așteptare și scade riscul îmbolnăvirii
  • Centralizarea pacienților este una foarte eficientă

S-Ticket pentru Spitale

Centrele medicale se confruntă în această perioadă cu o mulțime de pacienți și adesea nu reușesc să facă față în mod eficient tuturor solicitărilor pacienților.

Astfel, S-Ticket se ocupă de organizarea zonei de așteptare, așa încât să nu se producă panică, iar persoanele venite pentru tratament sau consult să evite contactul fizic cu ceilalți pacienți în timp ce stau la rând.

S-Ticket pentru Primării

Vrei să faci programări mult mai ușor și să te asiguri că sunt respectate cu strictețe?
Cu S-Ticket, fiecare persoană va ști când îi vine rândul la ghișeu sau la birou și nu vor exista neînțelegeri sau confuzii de acest fel. Întregul proces e rapid și cât se poate de eficient, fără niciun fel de inconveniente!

  • Sistem eficient de gestionare a timpului de așteptare
  • Se pot prioritiza anumite categorii de servicii și persoane
  • Sincronizare foarte bună între serviciile din cadrul primăriei
  • Simplitate prin felul în care se emit biletele de așteptare
  • Este ușor de implementat și de întreținut

S-Ticket pentru Laboratoare

Analizele sunt necesare pentru toată lumea, fie că e vorba de cele de rutină, anumite investigații sau pentru obținerea permisului de conducere auto.

Indiferent de motivul efectuării acestora, S-Ticket are grijă ca laboratoarele să funcționeze la parametri optimi, păstrând intactă sănătatea celor care le trec pragul și fluidizând cu eficacitate timpul de așteptare a pacienților.

Panoul S-Ticket

Odată ce te-ai conectat cu un user și o parolă pe pagina de administrare, ai acces la vizualizarea afișoarelor exterioare, resetarea sistemului – ștergerea numerelor de ordine, configurarea ip-ului serverului și generarea rapoartelor de activitate pe diferite perioade de timp.

Întrebări frecvente

Ce informații se pot afișa pe bonul de ordine tipărit?
Se pot tipari, pe langa numarul de ordine, denumirea beneficiarului, ghiseu, data, numar de persoane in asteptare si alte informatii, si texte suplimentare
Câte ghișee pot fi deservite de sistem?
Nu este limitat la un numar maxim de ghisee. Limita este doar marimea afisorului, insa se rezolva cu pagini multiple de afisare
Se pot conecta mai multe afișoare pentru client?
Da, se pot conecta mai multe si este posibil ca fiecare sa arata informatiile pentru anumite ghisee
Se poate personaliza aplicația?
Da, aplicatia se personalizeaza dupa cerintele clientului, presupune inserare logo, modificare culori si denumire butoane, denumire ghisee, mod de afisare si alte informatii suplimentare. Se face inainte de livrare si este gratuita.

Sistemul este format din

  • Display – este afișorul central, unde sunt afișate informațiile cu privire la nr. ghișeului și nr. de ordine.
  • Sistemul Touchscreen (POS) – este instalat la intrare și încastrat în suport, de unde utilizatorul selectează ghișeul și primește un tichet cu numărul de ordine.
  • Imprimanta – dispozitivul de emis tichete de ordine: este instalată la intrare în suport, ușor accesibilă utilizatorului.

Aplicația cuprinde 4 module

Afișarea în fereastra utilizatorului și pe display a numerelor de ordine care așteaptă la ghișeu și a celui curent.

Nu necesită hardware dedicat pentru apelarea numărului următor, Rulează în browser pe calculatorul operatorului și există posibilitatea de personalizare. Generare de rapoarte se face pe dată, ore, ghișee. Nu este implementat modulul audio în aplicație.

Clienții noștri

O mulțime de afaceri și instituții publice se bucură deja de avantajele oferite de sistemul de numere de ordine S-Ticket.

Alătură-te lor și protejează-ți de virus atât clienții, cât și personalul în mod simplu și concis, fluidizând cozile de la ghișee sau birouri.

Sintezis Birotica SRL este alături de tine! Aceasta se configurează rapid și nu are nevoie de instruire pentru folosință. În plus, fiind dezvoltat de Sintezis Birotica SRL, S-Ticket poate fi personalizat în funcție de nevoi.