Nexus ERP - Sintezis

Nexus ERP

Nexus ERP este simplu, productiv, integrat și învățat să răspundă DA la toate provocările care i se aduc și la un preţ accesibil pentru orice firmă.

Cu o experienţă de peste 15 ani şi cu produse software robuste şi experimentate Nexus ERP se adresează afacerilor din orice domeniu de activitate şi de orice dimensiune. Utilizăm în dezvoltarea Nexus ERP cele mai moderne şi performante tehnologii şi soluţii IT existente pe plan mondial.

Nexus Media, împreună cu distribuitorii săi experimentaţi, bazându-se pe cunoştinţele caştigate în mii de implemantări din cele mai diverse domenii de activitate şi în multiple cerinţe particulare, oferă la nivel naţional distribuţie şi suport pentru Nexus ERP şi toate soluţiile integrate.

Pe lângă produsele software cu adresabilitate generală, de tipul: ERP, CRM, HR, Salarii, Parc Auto, eCommerce, am dezvoltat şi soluţii software integrate şi specializate pe domenii de activitate, cum ar fi: Magazin, SuperMarket, Service Auto, Staţie Carburanţi, Restaurant, FastFood, Hotel, BeautyCenter şi multe altele.

Software pentru afaceri

Nexus ERP acoperă un spectru larg de funcții special concepute pentru a contribui la evoluția afacerii tale. Îți propunem controlul unitar și centralizat al instrumentelor informatice ale afacerii pe care o conduci. Controlezi atât sistemul financiar-contabil, distribuirea resurselor firmei, vânzările B2B și retail, cât și comenzile și vânzările online venite de pe site-ul firmei.

Modern și inteligent

Nexus ERP are un timp de implementare redus, este intuitiv, fiind ușor de învățat și utilizat. Funcțiile avansate de adăugare și căutare a informațiilor îmbunătățind considerabil timpul alocat acestor operațiuni:

  • Număr nelimitat de societăți, filiale și puncte de lucru;
  • Schimb de informații facil între departamente;
  • Scalabilitate și control asupra datelor;
  • Productivitate crescută;

Crește eficiența angajaților

Nexus ERP facilitează comunicarea și schimbul de date. Deține un nucleu puternic și configurabil destinat notificărilor, avertizărilor, aprobărilor și asignaților de activități.

Membrii echipei tale pot introduce sau accesa date, documente și rapoarte în baza unui avansat și flexibil sistem de drepturi.

Fiecare utilizator își poate defini simplu propria interfață de lucru și propriile rapoarte, pentru a interacționa, după nevoi, cât mai simplu sau cât mai complex cu Nexus ERP.

Ușor de personalizat

Nexus ERP îţi permite configurare facilă a modului de afișare a informațiilor, atât în cadrul modulelor, a editării de noi înregistrări cât și în cadrul rapoartelor:

  • Afișarea câmpurilor de interes;
  • Setarea obligativității câmpurilor la adăugarea de noi înregistrări;
  • Modificare ordine și dimensiune câmpuri;
  • Setare câmpuri preluate la adăugare prin copiere;

Comunicativ și integrabil

Nexus ERP comunică automat cu utilizatorii, cu diverse aplicații externe, cu partenerii firmei tale.

  • Colaborare între punctele de lucru cu flexibilitatea replicării datelor între servere;
  • Importul și exportul de date și rapoarte configurabile din și în diverse formate și aplicații;
  • Integrarea automată pentru diverse interfețe de e-Commerce;