Megastore Inventory - Sintezis

Uncategorized

terminal mobil 1

Megastore Inventory

Megastore Inventory este o aplicaţie dedicată procedurii de inventariere într-un magazin prevăzut cu produse etichetate cu cod de bare.

Produsele etichetate prin sistemul de coduri de bare sunt scanate cu ajutorul terminalelor mobile, datele fiind colectate, transferate şi prelucrate în sistemul de calcul.

Utilizând această aplicaţe veţi creşte randamentul şi eficienţa procesului de inventariere!

MEGASTORE INVENTORY
Este compus din 2 module, unul instalat pe terminalul mobil şi un modul de Back Office Megastore Inventory instalat pe calculator (staţia de lucru). Megastore Inventory dispune de o interfaţă grafică prietenoasă şi intuitivă.

Un inventar într-un magazin cu 4500 articole s-a realizat cu aplicaţia Megastore Inventory pe un singur terminal mobil în 8 ore cu participarea a 3 persoane.

Avantaje

  • evidenţa stocurilor
  • determinarea minusurilor şi plusurilor de gestiune în timp real, imediat după încheierea inventarierii
  • suport informaţional în fundamentarea comenzilor la furnizori
  • controlul asupra vanzârilor
  • contribuie la îmbunătăţirea organizării şi la un management eficent prin informaţiile furnizate
  • import nomenclator pentru inventar din csv/excel/text
  • export inventar efectuat : csv/excel/text sau direct în programul de vânzare şi gestiune MEGASTORE

În meniul principal se regăsesc 3 butoane intuitive: comunicare, verificare preţ, inventar.

Meniul de comunicare permite încărcarea listei de produse în terminal din Megastore BackOffice sau alte aplicaţii interfaţate cu acest produs, respectiv descărcarea datelor în urma inventarului.

Aplicaţia dispune de verificarea preţului unui produs, cu condiţia ca acesta să existe în lista de produse.

Modalitatea de inventariere se efectuează în baza codurilor de bare sau a codurilor scurte prin tastare sau scanare. De asemenea în fereastra de inventariere se pot observa două câmpuri: raftul curent şi rândul curent.
Prin completarea acestor câmpuri în efectuarea inventarierii, aplicaţia va stoca în baza de date rândul şi raftul la care au fost scanate produsele, ulterior în cazul unor neconcordante permitând identificarea mai uşoară a produsului.

De ce SINTEZIS?

Echipă dedicată, cu experiență, dornică să-ți ofere sprijin nelimitat și contracte avantajoase!

  • Seriozitate
    Îți acordăm toată susținerea care îți trebuie.
  • Expertiză
    Folosim instrumente profesionale pentru a analiza nevoile afacerii tale.
  • Experiență
    De-a lungul timpului, am realizat numeroase proiecte de anvergură.
  • Suport
    Demonstrăm că orice dificultate sau impediment are o soluție!
SERVICIUL SUPORT SOLICITA OFERTA