8 lucruri pe care le face un software gestiune și vânzare în locul tău - Sintezis
 

Dacă vrei să îți aduci magazinul / restaurantul în prezent, să nu mai operezi ca pe vremuri, ai nevoie de un software de gestiune și vânzare. Acesta nu te va situa doar în pas cu tehnologia și te va face din acest punct de vedere mai interesant pentru clienții tăi, ci are și capabilități extrem de practice.

Cu ajutorul unui program bun de gestiune al magazinului, îți vei eficientiza afacerea. Costurile vor fi mai în final mai mici și profitul mai mare. Pentru că da, el reprezintă poate un preț destul de semnificativ pentru nivelul prezent al business-ului tău, însă beneficiile achiziției sunt de durată.

Orice magazin care se respectă are un software de gestiune și vânzare, la fel cum este cazul unui restaurant. Știm despre ce vorbim fiindcă lucrăm zi de zi cu implementarea lor și vedem îmbunătățirile din viețile clienților noștri.

Ca să te convingi că avem dreptate și ți-ar prinde nemaipomenit de bine un asemenea soft, în continuare găsești principalele sale calități. Probabil te vei întreba de ce nu l-ai instalat mai devreme.

8 lucruri pe care le face un software gestiune și vânzare în locul tău

1. Inventariază produsele

Inventarul clasic înseamnă bătaie de cap, o groază de timp și pierdere de bani. De ce pierdere de bani? Deoarece, pe lângă că ai putea folosi acel timp într-un mod mult mai productiv, magazinul tău rămâne în mod normal închis pe parcursul inventarului. Deci, nu vinzi nimic poate chiar o zi sau două.

În schimb, un software de gestiune are mereu evidența exactă a stocurilor. Poți stabili până și limita la care să trimită o cerere pentru a completa marfa. Nu mai stai cu frica în oase și analizezi non-stop situația.

2. Ține minte toate codurile pentru casa de marcat

În funcție de mărimea afacerii sau diversificarea produselor, uneori trebuie să reții sute de coduri. Dacă nu o faci, ești nevoit să stai de fiecare dată și să cauți codul corect… E cam ca și căutarea acului în carul cu fân. Și crede-ne că nu vei întâlni mereu clienți răbdători.

Un soft de gestiune al unui magazin alimentar, de exemplu, are în sistemul său nenumărate coduri. Nu-l poți înlocui. Mai ales că el va selecta imediat codul potrivit și va emite de îndată bonul fiscal. Treaba este automat rezolvată.

3. Se ocupă concomitent de mai multe magazine / restaurante

Când deții o afacere cu locații multiple, ai nevoie inevitabil de persoane diferite care să gestioneze stocurile și ce altceva mai trebuie. Regula nu este însă aceeași dacă ne referim la un program de gestiune magazin.

Soft-ul este capabil să ia fiecare locație în parte (chiar și cataloage de preț diferite), dar și împreună, și să se asigure că totul merge strună. S-a zis cu teama legată de coordonare!

4. Găsește rapid vinovatul în cazul pierderii de marfă

Erorile există, indiferent cât ne-ar plăcea de mult să susținem contrariul. Scopul unui software de gestiune și vânzare este să te ajute să le repari pe dată.

Fiind totul aranjat în perfectă ordine, se descoperă cât ai bate din palme de ce nu ies calculele și lipsesc articole din comandă. Incidentul se poate datora oricărei persoane implicate în transfer, iar prin soft identifici cu succes responsabilul.

5. Ușurează întocmirea tuturor documentelor necesare

De la facturi și până la registrul de casă, absolut toate documentele se fac eficient și rapid. Nu mai pierzi timp căutând informațiile și scriindu-le pe rând.

Da, viața ta poate fi extrem de simplă în ceea ce privește gestionarea magazinului / restaurantului. Lumea a evoluat și pierzi beneficii uimitoare stând pe loc.

6. Fidelizează clienții

Poate că ai decis să oferi o reducere clienților ce au revenit pentru, să zicem, a 5-a oară în magazinul tău. De acum nu trebuie să mai ții minte chipuri. Creezi pur și simplu carduri de loialitate și setezi recompensele în soft.

Această acțiune este posibilă inclusiv și în cazul magazinelor online. Acolo nici nu va trebui vreun card, ci software-ul de gestiune va reține direct datele persoanelor în urma comenzilor efectuate.

7. Generează etichete cu cod de bare

Toate produsele au un cod de bare prin care se realizează, de fapt, vânzarea lor. Soft-ul se descurcă de minune să genereze fără prea multă bătaie de cap aceste etichete.

Ție și personalului tău vă mai rămâne să le lipiți efectiv pe articolele corespunzătoare. Din păcate, încă n-a apărut (cel puțin pe piață) tehnologia care să facă și acest serviciu.

8. Îți oferă o imagine de ansamblu asupra a tot ce se petrece

Ai oricând oportunitatea de a te uita peste cifre și rezultate. Nimic din ce înseamnă afacerea ta nu îți va fi străin dacă lucrezi cu software gestiune.

Ba din contră, imaginea a ceea ce se petrece este mai clară decât atunci când te chinui să menții lucrurile pe linia de plutire în stilul clasic. Ai ocazia să vezi obiectiv ce merge perfect și unde e loc de îmbunătățire.

MicroErp de la Sintezis Birotica SRL e una dintre cele mai bune variante de vânzare din categoria software-urilor de gestiune. Catalogul de produse cuprinde tot ce îți trebuie pentru funcționarea optimă și legală a afacerii.

În plus, oferim contracte de mentenanță și îți stăm la dispoziție pentru orice problemă ai întâmpina. Astfel, ți-e mai ușor să iei întregul echipament dintr-un singur loc.

Noi suntem echipa Sintezis Oradea, cunoscută în special pentru casele de marcat de calitate, și ne poți contacta aici. Te vom trata exact așa cum îți dorești: cu seriozitate și profesionalism!