Cere oferta
Pentru solicitarea unei oferte, ne puteti contacta folosind datele de mai jos sau puteti completa formularul de solicitare oferta.
E-mail: sales@sintezis.ro
Tel: +40 359.401.434
Fax: +40 259.443.288
Articole similare
![](https://www.sintezis.ro/wp-content/uploads/2022/03/sertar-de-bani.jpg)
Află de ce sunt sertarele de bani o achiziție necesară și inteligentă
Trăim în România, unde oamenii nu au încă încredere în totalitate în dispozitivele electronice și toate cele asociate lor… categorie în care intră mai ales cardurile bancare. Ei se simt mult mai în siguranță plătind cash. De aceea, e de la sine înțeles că orice magazin, minimarket, supermarket, hypermarket sau magazin de specialitate (băcănie, florărie, […]
Detalii
![](https://www.sintezis.ro/wp-content/uploads/2022/03/imm-invest.jpg)
Ghid util: tot ce trebuie să știi despre programul IMM Invest
IMM Invest este un program dezvoltat de Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii în vederea susținerii afacerilor în perioada pandemiei. Acesta ajută practic la obținerea creditelor pentru IMM-uri, garantate de stat, în vederea asigurării capitalului pentru investiții și a celui pentru desfășurarea activității în situația actuală. Ce înseamnă credit garantat […]
Detalii
![](https://www.sintezis.ro/wp-content/uploads/2022/03/Conectare-ANAF.jpg)
Conectarea caselor de marcat la serverul ANAF – de la 1 Iulie 2020
Aparatele de marcat electronice fiscale se vor putea conecta la sistemul informatic national de supraveghere și monitorizare a datelor fiscale al ANAF de la 1 iulie 2020, conform Proiectul de Ordin al președintelui ANAF privind aprobarea procedurii de conectare a aparatelor de marcat electronice fiscale, publicat pe site-ul ANAF. Termene: – contribuabilii mari: până la […]
Detalii
![](https://www.sintezis.ro/wp-content/uploads/2022/03/News-site-700x495-rotld.jpg)
Noile modificari pentru deţinătorii de domenii „.ro”
Acestea se vor înregistra sau reînnoi pe o perioadă limitată de timp, minim 1 an și maxim 10 ani. Pentru reînnoirea numelor de domenii, posesorii trebuie să achite contravaloarea serviciului de mentenanță anuală, pentru perioada dorită, prin partenerul RoTLD care administrează domeniul. Contravaloarea serviciului de mentenanță anuală este stabilită de parteneri (registrari), ținând cont că […]
Detalii