Domeniul Retail este interesant de explorat și de pătruns dacă îți dorești să îți deschizi propriul magazin Retail sau dacă ai în plan să îți exitinzi afacerea actuală.
Sistemele complete de vânzare și gestiune sunt soluția ideală pentru gestionarea eficientă a magazinului tău, echipamentele sunt fiabile si ușor de utilizat, cuprinde toate echipamentele necesare desfășurării activității și mai mult, cu ajutorul personalului calificat și serviciului Helpdesk de Luni până Duminică, vă asigurăm continuitatea și fluidizarea procesului de vânzare.
Cu o experiență de 30 de ani, suntem printre principalii furnizori de soluții complete pentru magazine și supermarketuri în România.
Cum îți schimbă un sistem complet dedicat afacerii tale întreg procesul de vânzare?
Când alegi să investești într-un serviciu, trebuie să fii atent la avantajele pe care acesta ți le aduce. Banii investiți într-un serviciu de calitate îi vei recupera în timp, iar acesta îți va aduce o serie de avantaje semnificative:
- Emiți documentele legislative în concordanță cu nevoile aferente (bonuri fiscale, factură fiscală, rapoarte de gestiune etc.);
- Ești sigur că întreg procesul respectă reglementările legislative și deci, scapi de stres suplimentar;
- Timpul petrecut la punctul de vânzare este redus semnificativ;
- Aveți o situație clară a facturilor client restante, situație globala decontări/client
Sistemul complet pe piața de Retail
Pentru a reuși într-o piață care e în creștere ai nevoie de eficiență, calitate și profesionalism.
Cu Sistemul complet vei da randament excepțional și vei oferi afacerii tale cele mai calitative sisteme și echipamente.
Cu beneficiile sistemului complet și a echipamentelor puse la dispoziție, vei crește calitatea consumatorului care te alege, dar și calitatea mediului de lucru al angajaților tăi.
În procesul de gestiune, Sistemul complet te ajută să:
- Ai o situatie completă a stocurilor – intrări/ieșiri la preț de achiziție sau lista stoc la orice dată, mișcări, articole;
- Ai în evidență activitatea lucrătorilor comerciali din magazinul tău;
- Emiți orice raport: registre, necesarul de marfă, rapoarte, fișe furnizor, etc.;
- Ai analiza vânzărilor în magazin pe criterii multiple, cu posibilități multiple de filtrare cu grafice;
- Ai posibilitatea integrării cu cântar electronic pentru preluarea cantității.
Ce echipamente îți oferă Sintezis
Dacă ai expertiză în domeniul Retail, vei știi că un aspect elementar în alegerea făcută de către client este calitatea și confortul din cadrul magazinului tău.
În aceeași ordine de idei, echipamentele de calitate te ajută să gestionezi mult mai bine întregul proces de gestiune al afacerii tale.
Sintezis îți pune la dispoziție toate echipamentele necesare și te ajută să găsești celei mai bune variante pentru tine.
Bineînțeles, vă oferim și instalarea și configurarea echipamentelor achiziționate și sfaturi de utilizare.
Care sunt avantajele acestor echipamente:
- Case de marcat
– Peste 25 de modele diferite disponibile in stoc;
– Toate se pot conecta la serverul ANAF.
- Sertare de bani
– Compatibile cu toate casele de marcat;
– Indispensabile pentru gestionarea banilor.
- Cântare comerciale
– Pot fi folosite și individual și conectate le rețea;
– Au verificare metrologică.
- Cititoare coduri de bare
– Toate tipurile: 1D, 2D, cu fir, wireless, fix sau încastrabil.
- Consumabile
– Produse de calitate superioare;
– Te asigurăm că ai mereu în stoc. - Etichete electronice
– Automatizarea sistemului;
– Nu mai risipiți consumabile pentru punerea prețurilor.
- Imprimante fiscale
– Îmbunătățește experiența clienților și angajaților tăi.
- Mașini de numărat bancnote
– Perfectă pentru un volum mare de numerar;
– Salvezi timp și elimini erorile umane.
- Sisteme POS
– Gestiunea vânzărilor în industria Retail este îmbunătățită exponențial de un sistem POS de calitate.
- Software
– Oferim soluții software ERP de calitate superioară.
- Verificatoare de preț
– Oferi clienților tăi varianta de a verifica singuri costul produsului direct in magazin
- Self checkout
– Pentru un flux mare de oameni, eficientizezi procesul și oferi clienților posibilitatea de a-și scana singuri produsele.
Dacă ești dispus să alegi calitatea și profesionalismul, contactează echipa Sintezis și împreună vom găsi cele mai bune soluții pentru tine și afacerea ta. Contactează-ne acum: office@sintezis.ro SAU la telefon: +40 359.401.434 | +40 259.443.288.
Ia acum cea mai bună decizie pentru viitorul afacerii tale!